Service en grip op vastgoedonderhoud

Grip op meldingen van vastgoedonderhoud

Als vastgoedeigenaar, gebouwbeheerder of verhuurder bent u verantwoordelijk voor het vastgoedonderhoud. U bewaakt de conditie en plant het onderhoud van uw gebouwen en woningen. Toch ontvangt u klachten, storingsmeldingen en reparatieverzoeken. Hoe houdt u grip op de klanttevredenheid (wacht- en doorlooptijden) en de kosten?

Met WISH Meldingenbeheer kanaliseert en visualiseert u alle meldingen in één overzichtelijk software systeem met Self Service Portal (SSP). Zo behoudt u het overzicht over alle klachten en storingen in uw gebouw(en). Facility Kwadraat richt de software samen met u zo in dat de melder of huurder sneller wordt geholpen, de uitvoerder zo min mogelijk administratieve handelingen heeft en de vastgoedmanager over maximale stuurinformatie beschikt. API-koppelingen met andere systemen zijn geen probleem. 

Ontdek ons geavanceerd vastgoed ticketsysteem

Download gratis onze uitgebreide brochure ‘WISH Meldingenbeheer’ en lees hoe u met service, grip en inzicht uw vastgoedonderhoud en klanttevredenheid kunt verbeteren. 

Software WISH Meldingenbeheer ticketsysteem vastgoedonderhoud, storingen en reparaties

Ticketsysteem met vastgoedverkenner

Via het Self Service Portal (SSP) kunnen melders (huurders) hun klachtenonderhoud, storing of reparatie zelf indienen. Maar dit kan ook via een centrale ServiceDesk. Daarvoor biedt WISH Meldingenbeheer een geavanceerd ticketsysteem met Vastgoedverkenner. Door vooraf geselecteerde technische dienstmedewerkers of externe leveranciers te koppelen aan specifieke storingen of onderhoudsklachten biedt het systeem de mogelijkheid nog meer efficiency te behalen.

Meer dan online werkbonnen

Met de WISH Mobile app checkt een interne technische dienst of een extern bedrijf eenvoudig online via smartphone of tablet zijn opgedragen tickets. Hij kan deze eenvoudig inzien, on-hold zetten, teruggeven of afmelden. Het logboek toont acties en status. De melder (huurder) of servicedeskmedewerker blijft via het systeem en Self Service Portal (SSP) op de hoogte van de onderhoudsklacht of storing. 
Zodra de technische dienstmedewerker met een melding start, start het tijdregistratiesysteem. De tijdsbesteding wordt automatisch gekoppeld aan de melding en het vastgoedobject. Zo heeft u controle op de tijdsbesteding, wachttijden en op doorlooptijden.

Software WISH Mobile meldingenbeheer met self service portal
WISH Meldingenbeheer voor vastgoedonderhoud met demarcatielijst en Onderhouds ABC verhuur

Demarcatielijst / Onderhouds ABC 

Verhuurt u uw vastgoed? Dan bent u wettelijk verplicht het vastgoed in bruikbare staat te houden. Door meldingen van huurders serieus te nemen en tot onderhoud over te gaan, voldoet u aan deze verplichting. Echter niet alle onderhoudsklachten en reparatieverzoeken vallen onder de huurdersverantwoordelijkheid. In WISH Meldingenbeheer kunt u de demarcatielijsten van uw huurovereenkomsten en onderhouds-ABC integreren. Zo is het altijd helder wie wat onderhoudt en wie waarvoor betaald. In het systeem kunt u aangeven wie waarvoor betaald en kunt u eventuele onderhoudskosten direct doorbelasten aan bijvoorbeeld uw huurder of gebruiker.

Preventief vastgoedonderhoud

Al het relevante vastgoedonderhoud wordt opgeslagen in het digitale logboek. Op deze wijze krijgt correctief onderhoud een centrale plek in het vastgoedsysteem. Deze onderhoudshistorie kan van invloed zijn op het preventief onderhoud. En natuurlijk visa versa. Een meerjarenonderhoudsplan (MJOP) kan u helpen bij onderhoud op lange termijn en het uitvoeren van het preventief onderhoud.
Wilt u meer weten over meerjarenonderhoudsplanning?

Lees hier meer over meerjarenonderhoudsplanning

Wish: Het toegankelijke online Facility Informatie Systeem

Ook deze bedrijven gebruiken onze oplossingen. Toon alle opdrachtgevers

 

Meer weten over de kracht van het kwadraat?

Wij ondersteunen al meer dan 25 jaar met grote betrokkenheid organisaties bij het krijgen van grip op het facilitair en vastgoedbeheer.

073 - 644 46 44 Demo op maat