TOPdesk integratie met WISH

Partnership met TOPdesk

Met trots kondigen we aan dat Facility Kwadraat een partnership heeft met TOPdesk. Vanaf nu kan vastgoed software WISH worden geïntegreerd met Enterprise Service Management software TOPdesk!

De aanleiding voor deze stap was dat wij elkaar regelmatig bij gezamenlijke klanten in de zorgsector tegenkwamen. TOPdesk voor Enterprise Service Management software met een self service portal waarin diensten en producten van verschillende afdelingen samen komen. WISH voor een compleet vastgoedsysteem voor het technisch en financieel managen van vastgoed, meerjarenonderhoud en verhuur. Bij onze gezamenlijke klanten groeide de behoefte onze vastgoedoplossingen te integreren met TOPdesk, om zodoende ook het vastgoed een plek te geven in de self service portal van Topdesk. 

Self Service Portal TOPdesk

Het afgelopen jaar zijn wij met elkaar in gesprek gegaan en zijn we tot de conclusie gekomen dat we elkaar enorm kunnen versterken. Met als gezamenlijk doel de klant de best mogelijke oplossingen bieden op het gebied van Enterprise Service Management en Vastgoedbeheer. De eerste stap in ons partnership was dan ook het ontwikkelen van een standaard koppeling tussen de twee systemen. Dit hebben we gedaan achter één ‘loketdeurtje’: de Self Service Portal van TOPdesk. Doordat de Self Service Portal afdelingsoverstijgend werkt, is het voor iedereen direct duidelijk waar de melding (bijvoorbeeld reparatieverzoek, klachtonderhoud, wens of vraag) moet worden gemaakt. Of het nu gaat om bijvoorbeeld IT, HRM , facilitair of vastgoed, met één portal geen keuzestress meer. 

Standaard API-koppeling WISH

Door de standaard API-koppeling van WISH vindt iedere melding automatisch de juiste weg. Achter de schermen worden alle vastgoed gerelateerde meldingen naar WISH soepel en snel ‘doorgesluisd’. Vervolgens wordt vanuit WISH de vastgoed melding doorgezet naar de verantwoordelijke (vastgoed)afdeling of persoon. Met of zonder tussenkomst van een demarcatielijst ten behoeve van de onderhoudsafspraken bij huur of verhuur van het vastgoed. Vanuit WISH wordt behalve het correctief onderhoud, ook het meerjarenonderhoud, de verhuur en het vastgoedrekenen gemanaged. Eveneens hele interessante gebieden voor een succesvolle samenwerking. 

Meer weten over de integratie TOPdesk en WISH?

 Ben u nieuwsgierig geworden? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek of demonstratie.

Wilt u (eerst) meer informatie over de Enterprise Service Management software? Lees dan verder op de website van TOPdesk.

Ja, graag contact!

 

Wish: Het toegankelijke Vastgoed en Facilitair Systeem